قانون هدفمندی یارانه ها روش ناعادلانه توزیع یارانه را اصلاح می کند

فرماندار مهریز، اجرای طرح تحول اقتصادی را عاملی برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها روش ناعادلانه توزیع یارانه ها اصلاح می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، مهدی کیانی مقدم، فرماندار مهریز، امروز (29 آذر) در نشست بررسی قانون هدفمند کردن یارانه ها، گفت: باتوجه به سیاست گذاری های دولت در اجرای قانون هدمندکردن یارانه ها کوچک ترین مشکلی در زندگی عموم مردم به وجود نخواهد آمد.

 محمدرضا بشیری، سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان نیز در این نشست، گفت: در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها جای هیچ نگرانی برای مردم وجود نخواهد داشت.
 

وی رویکرد سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور در اجرای قانون هدفمندکردن یارانه ها را افزایش بهره وری سیستم حمل و نقل کشور، نوسازی ناوگان حمل و نقل، کاهش مصرف سوخت و بالارفتن ایمنی در محورها دانست.

بشیری با تشریح بسته سیاسی حمایتی بخش حمل و نقل، گفت: امیدواریم مردم با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها شاهد اثرات خوب آن در جامعه باشند.
 

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان خاطرنشان کرد: افزایش کرایه به صورت علمی محاسبه شده و درصدهای مصوب آن به صورت منطقی در نرخ های موجود اعلام می شود و از مکانیزم لازم برای برخورد با تخلفات احتمالی استفاده می کنیم.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 6164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha