گردهمایی دبیران استانی و اعضای شورای مرکزی حزب ایران‌زمین برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: دبیر کل حزب ایران‌زمین با اشاره به برگزاری گردهمایی دبیران استانی و اعضای شورای مرکزی حزب ایران‌زمین گفت: در این همایش جدول ارزیابی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری و شورای شهر در اختیار دبیران استانی و اعضای شورای مرکزی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان، رئوفیان، دبیر کل حزب ایران‌زمین در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان از برگزاری گردهمایی مشترک اعضای شورای مرکزی این حزب و دبیران استانی از سراسر کشور خبر داد و گفت: این گردهمایی در روز 26 اسفند برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این همایش جدول ارزیابی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری و شورای شهر در اختیار دبیران استانی و اعضای شورای مرکزی قرار می گیرد، اظهار کرد: جدول ارزیابی کاندیدای ریاست جمهوری در 7 معیار و 44 شاخص پیش بینی شده است که بر اساس این جدول از 44 نفری که در جلسات این حزب مشخص شده اند 31 نفر کاندیدای احتمالی و در نهایت 14 نفر کاندیدای احتمالی این جبهه در ریاست جمهوری خواهند بود.

 

وی گفت: البته ممکن است به پیشنهاد دبیران کسانی نیز به جمع بندی نهایی کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری اضافه شوند. هر کس از میان کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری بالاترین آرا را کسب کند کاندیدای این حزب در ریاست جمهوری خواهد بود.

 

وی در مورد انتخابات شورای اسلامی شهر نیز از تصویب جدولی در 4 معیار و 24 شاخص خبر داد و افزود: با توجه به این جدول کسانی که مایل به ثبت نام و نامزدی در شورای اسلامی شهر باشند، ارزیابی می شوند. شورای شهر یک شورای تخصصی است که نیازمند گرایش ها و تخصص های گوناگون در مدیریت شهری می باشد که باید انتخاب افراد به نفع کلانشهرها باشد.

 

وی اظهار کرد: در انتخابات شوراها اعتقاد به تحزب داریم و به استان ها اعلام کردیم که خود بر اساس جدول ارزیابی وارد شوند و نامزدهای شورای اسلامی شهر را انتخاب کنند که در جلسه فردا این جدول ارزیابی در اختیار استان ها قرار می گیرد.

 

 

کد خبر 617625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha