۱۳۰واحد گشت پلیس در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان مستقر می شوند

خبرگزاری شبستان:فرمانده پلیس راه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۸۱ دوربین در محورهای مواصلاتی تردد ماشین ها را رصد خواهند کرد، گفت: ۱۳۰ واحد گشت پلیس در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان مستقر می شوند.

کشواد بهروزی زاده فرمانده پلیس راه سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت:680 نفر از کارکنان در مجموعه پلیس راه استان در تمامی محورهای مواصلاتی استان مستقر می شوند.

 

وی با بیان 130 واحد گشت پلیس در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان مستقر می شوند،افزود: پلیس در تعطیلات نوروزی بر ناوگان عمومی و شخصی نظارت خود را تقویت می کند.  

 

فرمانده پلیس راه استان با اشاره به اینکه تردد ناوگان عمومی به صورت هوشمند کنترل می شود، تصریح کرد: تمامی اتوبوس های برون شهری مجهز به سامانه کنترل هوشمند هستند.

 

بهروزی زاده با تاکید بر اینکه اتوبوس ها در ابتدا و انتهای مقصد حق توقف دارند، گفت: 52 سامانه با 81 دوربین تردد ماشین ها را در محورهای مواصلاتی رصد خواهند کرد.   

 

وی بر استفاده از فرهنگ یاران ترافیک در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد و افزود: کارکنان ادارات، سازمانها و دانشجویان، گروه های هدف فرهنگ یاران ترافیک هستند و نیز همکاران ما با لباس شخصی اقدام به کنترل نامحسوس ناوگان مسافربری خواهند کرد.

کد خبر 617655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha