اعزام یک هزار و ۲۷۶ زائر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی در سال ۹۵

خبرگزاری شبستان: جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل گفت: در سال ۹۵ ، تعداد یک هزار و ۲۷۶ زائر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

سرگرد پاسدار حسین خدامیان جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در حاشیه اعزام نخستین کاروان ویژه نوروزی راهیان نور این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در اصفهان گفت: در سال ۹۵ ، تعداد  یک هزار و ۲۷۶ زائر در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: این تعداد در قالب ۲۹ اتوبوس شامل ۱۵ دستگاه اتوبوس از بسیج محلات و پایگاه های مقاومت، ۱۲ دستگاه اتوبوس دانش آموزی و ۲ دستگاه اتوبوس دانشجویی در دو مقطع ایام نوروز و مهرماه ۹۵ برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل خاطر نشان کرد: در مجموع در سال جاری ۷۱۸ خواهر و  ۵۵۸ برادر با هماهنگی و همکاری این ناحیه از مناطق عملیاتی بازدید کرده اند.

خدامیان افزود: نخستین کاروان نوروزی راهیان نور، پنج شنبه ۲۶  اسفندماه اعزام شد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا ۸ فروردین ۹۶ هر دو روز یک بار، کاروانی از دارالشهدای آران و بیدگل به مناطق عملیاتی اعزام خواهد شد.

سرهنگ پاسدار مرتضی فرمانیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل نیز از اعزام ۱۰ کاروان اردوهای راهیان نور در ایام تعطیلات نوروز سال 96 خبر داد و گفت: در اردوهای راهیان نور، یک روحانی در هر کاروان به همراه یک راوی به منظور بیان خاطرات پیشکستوتان جهاد و شهادت در اتوبوس ها حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه کاروان های آران و بیدگل در سه اردوگاه شهید باکری، شهید کاظمی و شهید اسکان داده می شوند، خاطر نشان کرد: بازید از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند کنار، منطقه عملیاتی رمضان،هویزه، دهلاویه و طلائیه جزء برنامه های بازدید زائرین است.

به گفته فرمانیان، اجرای مانور رزم شبانه در محل اردوگاه ها به یاد شب های عملیاتی دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این اردوهاست.

کد خبر 617694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha