۸ معتمد هیأت اجرایی انتخابات شورای شهر شهرستان آران و بیدگل انتخاب شدند

خبرگزاری شبستان: ۸ نفر از معتمدین هیأت اجرایی به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی البدل برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهرهای شهرستان آران و بیدگل انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، در جلسه ای که امروز به دعوت ابوالفضل معینی نژاد فرماندار و رییس هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی آران و بیدگل برگزار شد، ۸ نفر از معتمدین هیات اجرایی به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی البدل برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند.

بنابراین گزارش، در این جلسه که با حضور اعضای هیات نظارت و معتمدین شهرستان آران و بیدگل برگزار شد «حسین تقدیری»،«جواد صدیقیان»،«رضا بهرامی نژاد»،«مهدی عموزاده»،«احسان تقی زاده»،«محسن کرمانی»، «مجید فائض پور»، و «رحمت اله مهدی» به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای شهرستان آران و بیدگل انتخاب شدند.

همچنین؛«علی کربلایی»،«عباس آقا عمویی»،«حسین سلمانی»،«سیدجعفر فاطمی» و ،سید علی اکبر سادات الحسینی» به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار آران و بیدگل در این نشست با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)  و نوروز، قانون مداری را زمینه ساز برگزاری انتخابات سالم و قانونمند دانست و گفت: اجرای قانون برای حفظ و صیانت از رای مردم مسؤولیت سنگینی بر دوش مسئولان است.

ابوالفضل معینی نژاد افزود: باید تلاش کنیم با فراهم کردن زمینه اعتماد و ایجاد فضای برابر و مناسب برای فعالیت و مشارکت همه گروه ها و سلیقه ها، زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم تا در این آزمون حساس سربلندی باشیم.

وی با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و شفاف سازی تصریح کرد: فراهم کردن بستر برای حضور حداکثری مردم و تامین امنیت و سلامت برگزاری انتخابات از برجسته ترین وظایف دست اندرکاران و مجریان انتخابات است .

یادآور می شود؛ ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.

کد خبر 618041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha