بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان از پروژه بیمارستان ثامن الحجج (ع)

خبرگزاری شبستان: ابراهیم کوچکی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور در بیمارستان ثامن الحجج (ع) از عملیات ساختمانی این پروژه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دکتر ابراهیم کوچکی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با حضور در بیمارستان ثامن الحجج (ع) از عملیات ساختمانی این پروژه بازدید کرد.

در این بازدید که سرپرست معاونت های پشتیبانی و درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان و معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل نیز حضور داشتند مدیر عامل موسسه خیریه صالحون، روند اجرایی پروژه و تفاهم نامه های همکاری دانشگاه علوم پزشکی با این موسسه خیریه را تشریح کرد.

محمدحامد روحانی همچنین به برخی از مشکلات و بندهای اجرا نشده تفاهم نامه ها اشاره کرد و خواستار رفع این موانع و تسریع در احداث این بیمارستان شد.

دکتر ابراهیم کوچکی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این بازدید ضمن ابراز رضایت از این پروژه و اقدامات انجام شده از تلاش های همه مسؤولین و همکاری خیرین تقدیر کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین دستورات لازم را جهت تسریع در روند ساخت پروژه، اجرای تفاهم نامه ها و همکاری بین مسؤولین ذیربط صادر کرد.

پروژه بیمارستان ۶۴ تختخوابی ثامن الحجج (ع) در سال ۱۳۸۹ به تصویب هیئت وزیران رسیده و با عقد تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی کاشان و موسسه خیریه صالحون و حمایت خیرین سلامت منطقه، عملیات ساختمانی آن در سال 90 آغاز شد.

این پروژه در دولت یازدهم در زمره پروژه توسعه ۲۱ هزار تختخواب به بیمارستان های کشور مورد حمایت وزارت بهداشت و درمان قرار گرفت.

 

 

کد خبر 618049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha