بازدید ۶ هزار و ۸۰۰ نفر از جاذبه‎های استان زنجان

خبرگزاری شبستان:مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: طی روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفندماه بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از جاذبه‎های مختلف استان زنجان بازدید داشته‎اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، یحیی رحمتی اظهار کرد: مجموع بازدیدهای به عمل آمده از جاذبههای استان زنجان طی 28 اسفندماه 3 هزار و 865 نفر بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه در 27 اسفندماه هم تعداد 3 هزار و 105 بازدیدکننده از جاذبههای مختلف استان زنجان بازدید داشتهاند، تصریح کرد: در مجموع در طول دو روز گذشته 3 هزار و 870 نفر از جاذبههای گردشگری دیدن کردهاند.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه مجموع اقامتهای سه روز گذشته گردشگران و مسافران در استان زنجان 5 هزار و 145 نفر بوده است، اضافه کرد: بیشترین تعداد اقامت در روز 28 اسفندماه بوده است.

 

رحمتی همچنین با تاکید بر اینکه میزان اقامت در روز 27 اسفندماه نسبت به سال قبل 52 درصد رشد داشته است، یادآور شد: میزان استقبال گردشگران نوروزی در سال جاری بسیار مطلوب است.

 

وی با اشاره به اینکه بازدید گردشگران از جاذبههای استان زنجان از جمله گنبد سلطانیه، غار کتلهخور و موزههای آن رشد قابل توجهی داشته است، افزود: بیش از 330 نفر روز گذشته از گنبد جهانی سلطانیه بازدید داشتهاند.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به استقرار راهنمایان گردشگری در محل جاذبههای استان، ادامه داد: امسال برنامههای خوبی برای استقبال از مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 618057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha