اصلاح طلبان هیچ جلسه ای برای انتخاب شهردار مورد نظر نداشتند

خبرگزاری شبستان: مختاباد در مورد اختلاف کارگزاران و اصلاح طلبان برای شهرداری تهران با بیان اینکه این اظهارات در حد شایعه است، گفت: اصلاح طلبان تاکنون برای بستن لیست و انتخاب شهردار جلسه ای نداشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان مستقر در فرمانداری تهران، عبدالحسین مختاباد،‌عضو شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در فرمانداری تهران در مورد اختلاف کارگزاران و اصلاح طلبان برای شهرداری تهران با بیان اینکه این اظهارات در حد شایعه است، گفت: اصلاح طلبان تاکنون برای بستن لیست و انتخاب شهردار جلسه ای نداشتند و همه فعالیت بعد از اعلام صلاحیت ها آغاز می شود.

مختاباد در مورد تصمیم اصلاح طلبان و کارگزاران برای انتشار لیست های انتخاباتی همراه با اعلام شهردار یاد آور شد: فکر خوبی است که مردم بدانند شهردار مورد نظر لیست ها چه کسانی هستند تا براساس آن تصمیم بگیرند‌.

وی گفت: فعلا صحبت در مورد مصادیق زود هنگام است. اصلاح طلبان و کارگزاران در مورد لیست شوراها و شهردار سرانجام به تفاهم می رسند.

وی در مورد اینکه کارگزاران و اعتدالیون نزدیک به دولت به دنبال در اختیار داشتن شهرداری هستند و به گزینه اصلاح طلبان اجازه حضور نمی دهند اظهار کرد: دولت، کارگزاران و جناح اصلاح طلبان تاکنون سعی کردند رفتار بخردانه ای داشته باشند.

تاکنون اصلاح طلبان هیچ جلسه ای برای انتخاب شهردار مورد نظر نداشتند

لید: مختاباد گفت: تاکنون اصلاح طلبان هیچ جلسه ای برای انتخاب شهردار مورد نظر نداشتند

کد خبر 618072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha