برپایی ۵ خیمه نماز به جهت خدمت رسانی به مسافران نوروزی در همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، از برپایی ۵ خیمه نماز برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی طی ایام تعطیلات در استان همدان خبر داد.

بهروز کارخانه ای، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: امسال ۱۲ پایگاه ثابت و ۴ پایگاه موقت توسط هلال احمر همدان در طرح نوروزی در جاده های این استان مستقر شدند.

 

وی با بیان اینکه تعداد ۷ شهرستان استان همدان نیز دارای پایگاه های ثابت و سیار هستند ، افزود: در این پایگاه ها جمعیت هلال احمر استان در راستای خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی حضور مستمر دارد.

 

وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان همدان در کنار سایر دستگاه ها اقدام به برپایی 5 خیمه نماز برای ادای فریضه الهی مسافران نوروزی کرده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اعلام این خبر که نیروهای امدادی این جمعیت با ۱۶۰۰ نفرروز در خدمت مسافران هستند، اظهار کرد: همچنین ۳۰ پست ثابت و ۸ پست سیار در ایام نوروز فعال خواهد شد.

 

وی با اشاره به فعالیت کمپین نه به تصادفات جاده ای عنوان داشت: همچنین طرح بهرفت با هدف بهبود رفتار ترافیکی انجام می شود که در آن جوانان برای افراد هم سن خود در مورد فرهنگ ترافیکی صحبت می کنند.

 

کارخانه ای بیان کرد: مسافران و هم استانی های عزیز می توانند برای دریافت خدمات هلال احمر با شماره ۱۱۲ تماس حاصل کنند.

کد خبر 618076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha