تحویل سال نو در مساجد استان اصفهان

خبرگزاری شبستان:آیین ملی و مذهبی تحویل سال نو همانند سال های گذشته به همت تشکل های فرهنگی به ویژه کانون های فرهنگی هنری در مساجد استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان ضمن تبریک سال جدید در این آیین به تنوع برنامه های کانون های فرهنگی وهنری مساجد گفت: برگزاری آیین تحویل سال نو یکی از برنامه های شاخص و مهم کانون های مساجد در ابتدای سال نو است.

وی افزود: بسیاری از مردم  برای حضور در مراکز معنوی مانند مساجد و بقاع متبرکه هنگام تحویل سال اقبال خوبی دارند که کانون های مساجد و سایر تشکل های فرهنگی مساجد برای اجرای برنامه های تحویل سال اقدام کرده و برنامه های شاخصی را اجرا می کنند.

حجت الاسلام معتمدی ادامه داد: نزدیک به هزار باب از کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان میزبان مردم در هنگام تحویل سال نو بوده اند و با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از مردم میزبانی کردند.

وی با اشاره به برنامه های کانون های مساجد در سال نو خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با اعضای کانون های مساجد، توزیع بسته های فرهنگی، اهدا عیدی سال نو به اعضا و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله تهیه و انتشار سالنامه و بسته های هنری مانند سرود و تئاتر از جمله برنامه های این مراکز است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان اظهارداشت: تبیین شعار سال و گفتمان سازی آن نیز در طول سال با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی انجام می شود.

کد خبر 618105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha