سازمان های مردم نهاد، راهی برای افزایش مشارکت در جامعه

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اهمیت فعال شدن سازمان های مردم نهاد گفت: سازمان های مردم نهاد، راهی برای افزایش مشارکت در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی، استاندار یزد روز گذشته (19 فروردین) در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر یزد گفت: در نوروز امسال میزان مسافران 22 درصد افزایش داشته است که بسیاری از افراد نیز از این میزبانی یزد رضایت داشتند.

 

وی افزود: ما پیش از نوروز برنامه ریزی های متعددی را داشتیم و در زمینه های ترافیک، رهاداری، برخورد با مسافران، امنیت با مسئولان استانی برنامه ریزی کردیم که خوشبختانه  از جهات مختلف بهتر از گذشته بود.

 

استاندار یزد تصریح کرد: ما تلاش داریم تا مشارکت مردم را در بخش های مختلف جامعه بیشتر داشته باشیم که یکی از راهکارهای آن سازمان های مردم نهاد است.

 

میرمحمدی بیان کرد: ما باید اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان، سالخوردگان را در سازمان های مردم نهاد داشته باشیم تا از سرخوردگی و مشکلات آن جلوگیری شود.

 

وی ادامه داد: ما باید با برنامه ریزی جوانان را به سمت مشارکت در جامعه سوق دهیم تا فعالیت های مثبت و سازنده را در جامعه داشته باشیم.

کد خبر 620719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha