کاهش ۳۵ درصدی سرقت در ایام نوروز در استان یزد

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به طرح های نوروزی نیروی انتظامی در راستای ارتقای امنیت گفت: ما در نوروز سال جاری کاهش ۳۵ درصدی سرقت در استان یزد داشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ایرج کاکاوند، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد روز گذشته (19 فروردین) در نشست ستاد احیای امر به معروف استان یزد گفت: در در ایام نوروز برنامه ریزی های متعددی داشتیم که در راستای امنیت و سلامت مردم بود.

 

وی افزود: تمامی امکانات خود را در این ایام به کار گرفتیم تا کمترین مشکلات را داشته باشیم و در این زمینه نیز در طرح نوروزی پلیس در یزد اقدامات مناسبی انجام شد.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد تصریح کرد: ما با برنامه ریزی ها در بخش هایم ختلف شهر یزد تمامی تلاش را برای افزایش امنیت در شهر داشتیم که با تلاش ماموران نیروی انتظامی بیش از چهار تن مواد مخدر نیز کشف شد.

 

کاکاوند ادامه داد: با توجه به بسیج شدن تمامی نیروهای انتظامی استان یزد در بخش های راهور، راهنمایی و رانندگی ما کمترین گزارش ها را در خصوص امنیت و ناامنی داشتیم و سالی همراه با کاهش تصادفات جرحی را داشتیم.

 

وی ادامه داد: ما در ایام نوروز برنامه ریزی خوبی در زمینه کشفیات داشتیم که یک پنجم کشفیات کشور را در استان یزد داشتیم و در بحث سرقت نیز کاهش 35 درصدی داشتیم.

 

کد خبر 620724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha