برگزاری صبحگاه سپاس از معلم در نیروی انتظامی یزد

صبحگاه سپاس از معلم به منظور گرامیداشت مقام و منزلت مقام معلم همزمان با آخرین روز از هفته معلم درفرماندهی انتظامی استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، غلامحسین دشتی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در این مراسم، گرامیداشت مقام و منزلت معلم را پاسداشت علم آگاهی و معنویت در جامعه دانست و از قدرشناسی نیروی انتظامی استان در برپایی مراسم تجلیل از مقام معلم تقدیرکرد.

دشتی، ارتباط بین آموزش معلمان، نقش الگویی آنان و ماموریت نیروی انتظامی در استقرار نظم و امنیت را یادآورشد و افزود: ارتقای علم و آگاهی افراد همراه با معنویت ، جامعه را از کجروی ها برحذر می دارد.

 



محمد کاظم رحیمی نژاد، مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد نیز همراهی و همگامی نیروها و نهادها درتحقق اهداف نظام مقدس اسلامی را خاطرنشان کرد و افزود: آن روز که مسئله اصلی کشور جنگ بود معلمان و دانش آموزان درکنار نیروهای نظامی وانتظامی به صیانت از کشور پرداختند واستان یزد 124 معلم وافزون بیش از یک هزار دانش آموز شهید تقدیم انقلاب کرد.

 



وی ادامه داد: امروز نیز که عرصه جنگ فرهنگی است نیروهای نظامی و انتظامی برای مقابله با آسیب های اجتماعی تلاش می کنند.
 

سرهنگ امان اللهی، فرماندهی انتظامی استان یزد نیز در این مراسم رشد جامعه را مرهون زحمات معلمان دانست و نقش الگویی معلمان را در نظم اجتماعی برشمرد.

 

 

گفتنی است، در این مراسم با اهدای هدایائی از معلمان پیشکسوت استان تجلیل شد.

 

 پایان پیام/

کد خبر 130622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha