کشف ۸۴ درصدی سرقت ها در استان یزد

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی استان یزد در زمینه کاهش جرائم گفت: ما در سال جاری بیش از ۸۴ درصد از سرقت ها را کشف کردیم.

سردار ایرج کاکاوند، فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به فعالیت های نیروی انتظامی استان در زمینه کاهش تخلفات در استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: ما در استان یزد تلاش داشته ایم تا بتوانیم امنیت و احسای امنیت را بیشتر از گذشته داشته باشیم.

 

وی افزود: ما در سال جاری میزان 10 درصد کاهش در بخش سرقت ها داشتیم که کمترین میزان مربوط به سرقت های خرد و بیشترین میزان نیز مربوط به سرقت عنف بوده است که  میزان 19 درصد کاهش داشته است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد تصریح کرد: میزان کشف سرقت ها 84 درصد بوده است و تلاش کرده ایم تا جایی که امکان دارد مالباختگان به اموالشان برسند.

 

کاکاوند خاطرنشان کرد: ما از ابتدای امسال قریب به 30 تن انواع مواد مخدر را کشف کرده ایم و اگر چه اتفاقات ناراحت کننده ای مانند قتل زرگر یزدی داشتیم اما در بسیاری از زمینه ها کاهش های محسوسی را داشته ایم.

 

وی افزود: ما در زمینه کاهش حوادث رانندگی نیز شاهد قریب به 14 درصدی تلفات جاده ای و شهری هستیم که در شهر یزد این میزان 24 درصد است و در مجموع نیز 18 درصد کاهش مجروحان داشته ایم.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد بیان کرد: ما رتبه دوم کشوری در کاهش تلفات رانندگی و رتبه دوم کاهش تصادفات جرحی را داشته ایم  که این میزان فعالات همکاران ما را در استان نشان می دهد.

 

کاکاوند ادامه داد: ما در آستانه چهارشنبه آخر سال و ایام عید نوروز هستیم که امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم و دستگاههای اجرایی امن ترین و مناسب ترین ایام را سپری کنیم.

 

وی گفت: سال گذشته اتفاقات تلخی از چهارشنبه آخر سال گزارش شد و افرادی مصدوم شدند که نگران کننده بود اما امسال امیدواریم که با همکاری مردم با کمترین مشکلات همراه شویم.

 

کد خبر 616631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha