ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب نیازمند کار فرهنگی در جامعه است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به در پیش بودن ۱۴ و ۱۵ خرداد در جامعه گفت: ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب نیازمند کار فرهنگی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد  امروز (۲۴اردیبهشت) در نشست ستاد 14 و 15 خرداد در استان یزد با حضور امام جمعه یزد گفت: ما در این روزها در تلاش هستیم تا بصیرت افزایی و برنامه های فرهنگی را در جامعه داشته باشیم.

 

وی افزود: برنامه های ستاد به دو قسمت داخلی و بیرون از استان تقسیم شده است ولی با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان اعزام خارج از استان نداریم ولی در سال های آینده اعزام نیز خواهیم داشت.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی ادامه داد: امروز با توجه به گسترش روز افزون انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف جهان و ترویج افکار انقلابی در جهان، دشمنان در صدد هستند تا به این انقلاب ضربه بزنند.

 

وی ادامه داد: یکی از عوامل اصلی پیش روی و گسترش روز به روز انقلاب اسلامی در جهان نیت خالصانه امام (ره) بود که با حمایت از مظلومان جهان پا به عرصه گذاشتند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: 15 خرداد تاریخ بسیار بزرگی در انقلاب اسلامی است زیرا از سلطه طاغوت در کشور جلوگیری شد و در این راستا نیز باید ستاد مستقلی در این زمینه داشته باشیم.

 

حجت الاسلام حسین کوهستانی ادامه داد: امروز باید ارزش های انقلاب و اسلام را در جامعه تبیین کنیم و در کنار مباحثی چون اعزام به حرم امام (ره) برنامه های فرهنگی نیز داشته باشیم.

کد خبر 628474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha