امر به معروف و نهی از منکر راهکاری برای عفاف و حجاب در جامعه

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به راهکارهای مقابله به بی حجابی گفت: امر به معروف و نهی از منکر راهکاری برای عفاف و حجاب در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد روز گذشته (31 تیر) در تجمع بانوان استان یزد در زمینه عفاف و حجاب در دفتر امام جمعه یزد گفت: در کشور ما در دوره های مختلف سعی داشتند تا بی حجابی را ترویج دهند اما مخلفت علما از آن جلوگیری کرده است.

 

وی افزود: امروز دشمنان و کشورهای مختلف دنیا سعی دارند تا حجاب را از کشور ما بردارند و از تمامی امکانات خود نیز استفاده می کنند تا به هدف خود دست پیدا کنند.

 

امام جمعه یزد بیان کرد: عواقب بدحجابی نه تنها برای فرد بلکه برای جامعه نیز است زیرا افراد دیگر را نیز به گناه می کشاند و ارتباطات نادرست و فساد در جامعه گسترش پیدا می کند.

 

آیت الله ناصری ادامه داد: اگر ما در جامعه امر به معروف و نهی از منکر را گسترش داده بودیم و آن را جدی گرفته بودیم بسیاری از مشکلات امروز وجود نداشت.

 

وی بیان کرد: ما باید به صورت محترمانه به اطرافیان خود تذکر دهیم و معتقدیم که حداقل در تعدادی از موارد جواب می دهد.

امام جمعه یزد بیان کرد: مسئولان فرهنگی ما نیز باید اقدامات خاص را انجام دهند تا جامعه را به سمت دین داری، حجاب، عفت و حیا سوق دهد.

 

کد خبر 643574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha