لزوم به کار گیری افراد با ایده های مناسب در زمینه اشتغال

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اهمیت همکاری دستگاه های مختلف گفت: افراد با ایده های مناسب در زمینه اشتغال بایستی به خوبی به کار گرفته شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی روز گذشته (3 تیر) در نشست با مسئولان فنی و حرفه ای استان یزد گفت: امروز بیکاری به عنوان یکی از مهمترین مشکلات در جامعه است که برای حل آن بایستی برنامه ریزی وجود داشته باشد.

 

وی افزود: برای رفع بیکاری تنها یک دستگاه نمی تواند مشکلات را حل کند بلکه تمامی دستگاه ها بایستی با برنامه ریزی و همکاری در این جهت گام بردارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی باید در دستور کار قرار گیرد و افرادی که دارای ایده های مناسب برای اشتغال هستند مورد توجه قرار گیرند.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: اگر در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت و تولید بتوانیم ایده ها را به کار گرفته و آنها را پرورش دهیم میتوانیم گامی موثر در جهت اشتغال داشته باشیم.

 

وی گفت: در این زمینه نیز باید احساس مسئولیت و امانت داری را نیز در جامعه گسترش دهیم و برای اشتغال این امر را نیز گسترش دهیم و بدانیم که با این کار از کالای بی کیفیت و گران به بازار جلوگیری می شود.

 

 

کد خبر 644376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha