استکبار به دنبال ترویج زندگی تک فردی در بین جوانان ایران است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به سدی در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی تبدیل شده، گفت: استکبار به دنبال ترویج زندگی تک فردی در بین جوانان ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، آیت ‌الله محمد رضا ناصری یزدی امروز (۱۸ مرداد) در دیدار جمعی از بانوان نخبه استان یزد با وی، اظهار داشت: علت اینکه الان در نظام اسلامی ایران امکان فعالیت وجود دارد و ما و دیگر مسئولان هستیم، پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و در صورتی که این انقلاب نبود، معلوم نبود که بر سر این کشور چه می ‌آمد.

 

وی خاطرنشان کرد: طرح‌ هایی که الان دنیا و استکبار جهانی در حال مطرح کردن است، آن موقع در ایران در حال اجرا بودند و فرهنگ اسلامی و ایرانی مردم ما را از بین برده بودند.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه در زمان رژیم طاغوت صهیونیست ها و بهاییت در حال مسلط شدن در ایران بودند، افزود: هیچ چیزی حتی حیثیت و شخصیت برای ما در زمان رژیم طاغوت نگذاشته بودند، همه حیثیت ایران را به شاه می دانستند آن هم شاهی که باید دست سفیر آمریکا را ببوسد تا اجازه صحبت کردن داشته باشد.

 

ناصری یزدی افزود: الان که ما در جامعه خودمان حیثیت و شخصیت داریم و می ‌توانیم آزادانه فعالیت ‌های اجتماعی داشته باشیم و بانوان ما به صحبت در زمینه‌های مخلتف می‌پردازند، به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

 

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه همه اینها به برکت انقلاب است، انقلابی که مایه و اساس آن اسلام و فرهنگ دینی است، ادامه داد: الان خیلی از مسئولانی که ما در این نظام داریم، افرادی هستند که در ابتدای انقلاب در روستاها زندگی می‌کردند و هیچ پست و مقامی نداشتند ولی به برکت انقلاب توانستند رشد کنند و الان برای پیشرفت انقلاب کار کنند.

 

وی یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران را ایجاد عزت برای مردم ایران دانست و ادامه داد: الان در تمام دنیا زمانی که یک نشست بین ‌المللی برگزار می ‌شود، نخستین موضوعی که مورد بحث قرار می‌ گیرد، در ارتباط با ایران است، این نشان از قدرت و عظمت ایران و ایرانیان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب غربی‌ ها خیالشان نسبت به ایران تخت بود چرا که ایران برای آنها رام بود و هر کاری که می‌ خواستند می ‌توانستند در ایران انجام بدهند به علاوه اینکه‌ سرمایه ‌های ایران را هم به تاراج می ‌بردند ولی پس از انقلاب ورق برگشته و ایران به دغدغه اصلی آنها تبدیل شده است.

 

ناصری یزدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مانع بسیاری از ظلم و چپاول‌ های استکبار جهانی در منطقه شده، گفت: این موضوع سبب شده که دشمنان انقلاب تلاش‌ ها و هزینه‌ های بسیاری برای مقابله با ایران انجام دهند و سعی کنند از هر روشی برای شکست انقلاب استفاده کنند.

 

امام جمعه یزد زندگی تک فردی، زندگی با حیوانات به ویژه سگ ‌ها، فروپاشی کانون خانواده، عدم رعایت حجاب و عفاف، ارتباطات نادرست و موارد مختلف دیگری را از جمله برنامه‌ های دشمنان برای ملت ایران به ویژه جوانان دانست که به این وسیله آنها را از ارزش‌های انقلاب دور کنند.

 

وی تاکید کرد: لازم است که از ظرفیت نخبگان برای ارائه راهکار مناسب در زمینه مقابله با این اقدامات ضد فرهنگی و ضد دینی دشمنان استفاده شود و به صورت گسترده زمینه جلوگیری از تاثیر این فعالیت‌های دشمنان را بگیریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: الان ذهن جوانان ما باید قانع شود، جوانان باید به درستی بفهمند و قبول کنند که ارزش‌های دینی در واقع ارزش‌هایی برای به تعالی رسیدن آنهاست، در صورتی که این موضوع را قبول کنند، قطعا به سمت رعایت ارزش‌ها سوق پیدا می ‌کنند.

کد خبر 647733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha