دانش، تقوا و ایمان لازمه کار خبرنگاری است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه خبرنگاری از حرفه های حساس جامعه است، گفت: دانش، تقوا و ایمان لازمه کار خبرنگاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، غلام مهدی حقدل، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز (16مرداد) در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تنفیذ ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مراسم تحلیف رئیس جمهور، گفت: امیدواریم دولت بتواند مشکلات مردم را رفع کند.

 

وی با اشاره به اینکه رفع مشکل ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان باید در دستور کار دولت باشد، یادآور شد: امیدواریم که دولت از پس مشکلات موجود برآید.

 

این مقام مسئول با اشاره به سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی وظیفه دارد تا فضایی فرهنگی را در دانشگاه ایجاد کند و فرهنگی اسلامی و ایرانی را در دانشگاه ها ترویج و توسعه دهد.

 

حقدل با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، خبرنگار خبرگزاری ایرنا در افغانستان، افزود: دانش، تقوا و ایمان لازمه کار خبرنگاری است.

 

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری از حرفه های حساس جامعه است، یادآور شد: خبرنگاران با سرعت، دقت و شجاعت نسبت به افزایش آگاهی مردم گام بر می دارند.

 

 

کد خبر 647312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha