امروز سبد خانواده نیازمند حضور ورزش و فعالیت بدنی مناسب است

خبرگزاری شبستان: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اهمیت ورزش به منظور ارتقای سلامت جامعه گفت: امروز سبد خانواده نیازمند حضور ورزش و فعالیت بدنی مناسب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، ابوالفضل کارگر، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد روز گذشته ( 23 مرداد) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: شهر ما نیاز به نشاط و شادابی دارد و در این زمینه نیز بایستی فرهنگ ورزش را در جامعه گسترش دهیم تا در سبد خانواده، ورزش قرار گیرد.

 

وی افزود: ما در استان ارزیابی های مختلفی داشته ایم که ارزیابی هیات های ورزشی، تربیت بدنی شهرستان ها از جمله این موارد بوده است .

 

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: برگزاری المپیاد ورزشی در مدت یک ماه در سال گذشته، تجهیز پایگاه قهرمانی، رشد بیش از 50 درصد در تجهیزات باشگاه ها از جمله برنامه های ما بوده است.

 

کارگر گفت: ارائه وام 200 تا یک میلیارد ریال به باشگاه ها در زمینه تاسیس و تجهیز باشگاه از جمله اقداماتی بود که در استان انجام شد و در این زمینه نیز ارتقای کمی و کیفی ورزش را داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: ورزش همگانی تنها پیاده روی ساده نیست بلکه با تفاهم نامه با دانشگاه ها، بسیج، کارمندان و دستگاه های مختلف این ورزش را پیگیری کرده ایم.

 

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد  بیان کرد: در ورزش قهرمانی ما رشد همانند ورزش همگانی نداشته ایم اما پله به پله در حال ارتقا در زمینه ورزش قهرمانی هستیم و از زیر ساخت آن را شروع کرده ایم.

 

کارگر گفت: عمده ترین کار ما در سال 96 برگزاری المپیاد دارالعباده و المپیاد کارکنان دولت و تشکیل کمیته برای بازیهای آسیایی و پاراآُسیایی است.

 

وی افزود: شمشیربازی، فوتبال، تکواندو به عنوان سه هیئت برتر استانی در زمینه ورزش است که در اولویت اول استانی قرار دارند.

 

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد  گفت: در سال گذشته ما سه بازی تیم ملی فوتبال ساحلی کشور داشتیم که امتیاز هیئت بر این اساس بالا آماده است.

کد خبر 648812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha