آغاز ثبت نام رشته های تحصیلی دانشگاه علمی کابردی بهزیستی تفت

خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان یزد گفت: علاقمندان به رشته های تحصیلی در زمینه رفاه اجتماعی می توانند رشته های تحصیلی دانشگاه علمی کابردی بهزیستی تفت ثبت نام کنند.

محسن صباغی نژاد، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به آغاز ثبت نام در این مرکز آموزشی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: ثبت نام از متقاضیان از یکشنبه 29 مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشورآغاز شده و تا روز یکشنبه 5 شهریورماه 96 ادامه دارد.

 

وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی تفت در استان به عنوان تنها نماینده در خصوص آموزش های علمی کاربردی در زمینه رفاه اجتماعی و آسیبب های اجتماعی است که در این زمینه فارغ التحصیلان متعددی را داشته است.

 

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان یزد خاطرنشان کرد: رشته های تحصیلی که علاقمندان می توانند در آن ثبت نام و تحصیل کنند شامل آسیب شناسی اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد، تربیت مربی پیش دبستانی، مددکاری اجتماعی و خانواده است.

 

صباغی نژاد ادامه داد: همچنین دانشجويان سال آخر دوره كارداني كه حداكثر تا تاريخ 31 شهریورماه 96 موفق به اخذ مدرک كارداني خواهند شد نیز مجاز به انتخاب کدرشته محل این دانشگاه هستند.

 

 

 

 

کد خبر 650379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha