«هفته ملی کودک » با آموزه‌های عاشورا آمیخته می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از برگزاری هرچه با شکوهتر «هفته ملی کودک » با رویکرد آموزه‌های عاشورا در مراکر کانون پرورش فکری استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده با اشاره به محوریت کانون در این رویداد مهم فرهنگی، بر توجه ویژه به کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان کشور در سایه ارزش‌های مورد انتظار جامعه و تربیت صحیح آن‌ها برای ورود به عرصه‌های مختلف حیات اجتماعی تاکید کرد.
وی ادامه داد: جلب توجه افکار عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی و خواسته‌های کودکان امروز از مهمترین اهداف برنامه های هفته ملی کودک است که امسال با شعار « هرکودک نشانی خداست » از 15 الی 21 مهرماه همزمان با سرلسر کشور، در استان برگزار خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: کانون استان ضمن حضور فعال و گسترده در نمایشگاه استانی هفته دفاع مقدس برنامه ها و فعالیت‌های متنوعی را در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم ایثار و شهادت اجرا خواهند کرد.
یوسف زاده در پایان گفت: برنامه‌های هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک سال جاری طی روزهای 15 تا 21 مهر با شعار «هر کودک نشانی خداست...» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد خبر 657704

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha