اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز و فضای مجازی» برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: اجلاس استانی نماز با موضوع «نماز و فضای مجازی» آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، الله شکر عبدی، مسئول ستاد اقامه نماز استان اردبیل امروز (3 مهرماه) در گردهمائی دبیران نماز دستگاه های اجرائی استان در سالن اجتماع اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گفت: اجلاس استانی نماز در اردبیل پیش از اجلاس سراسری نماز با معرفی برترین دستگاه های اجرایی در حوزه نماز آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه اجلاس های استانی به طبع اجلاس سراسری با فراخوان «نماز و فضای مجازی» برگزار می شود، تصریح کرد: اصلی ترین اهداف فراخوان شناسایی، سازماندهی، تشویق و ترغیب فعالان فضای مجازی در زمینه ی ترویج نماز، تولید و نشر محتواهای فاخر نمازی در فضای مجازی و ایجاد بانک ایده و تجربیات موفق در زمینه تولید و توزیع محتواهای نماز در فضای مجازی است.

 

عبدی با یادآوری این مطلب که فعالان فضای مجازی، نخبگان، حوزویان و دانشگاهیان، صاحبنظران و متخصصین حوزه فناوری اطلاعات و تولید و نشر محتوای دیجیتال مخاطبان اصلی این فراخوان هستند، افزود: موضوع های تولیدی شامل آثار نمایشی (پویانمایی، موشن گرافیک، رئال و گیف)، طرح های گرافیکی (تابلو، مقاله، پوستر، اینفوگرافیک)، پادکست های صوتی و استیکرهای نمازی است.

 

مسئول ستاد اقامه نماز استان اردبیل با تاکید بر اینکه علاقمندان در زمینه تولید نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه نیز موضوع های همچون بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و چند رسانه ای می توانند آثار خود را ارسال کنند، خاطر نشان کرد: علاقمندان تا 15 آبان فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال و یا برای اطلاعات بیشتر www.namazportal.ir مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول با بیان این مطلب که نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه ترویج فرهنگ نماز در سال 95 مشخص شده است، افزود: منتخبان برتر دستگاه های اجرایی در اجلاس استانی تجلیل می شوند.

کد خبر 658216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha