اعزام 130 معلم کردستانی به دوره آموزشی وحدت اسلامی در قم

کارشناس آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کردستان از اعزام 130 معلم آموزش و پرورش این استان به دوره آموزشی وحدت اسلامی در قم خبر داد.

شاهرخ گیشگی با بیان مطلب فوق به خبرنگار شبستان گفت: این دوره آموزشی ویژه معلمان اهل تسنن و تشیع است که از سوی مجمع تقریب مذاهب اسلامی و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی با موضوع وحدت اسلامی در قم برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اینکه 70 درصد از معلمان شرکت کننده در این دوره آموزشی اهل تسنن هستند، افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، وحدت اهل تسنن و تشیع و انسجام بین اقشار تاثیرگذار جامعه است.


کارشناس آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: در این دوره آموزشی معلمان با راه های انسجام اسلامی، وحدت، همدلی، اتحاد و یکپارچگی آشنا شده و در راستای تقویت این مولفه‌ها می‌کوشند.


گیشگی با اشاره به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در سال‌جاری دوره‌های آموزشی مختلف را برای فرهنگیان سطح استان برگزار کرده است، اظهار کرد: برگزاری این دوره‌های آموزشی گام ارزنده‌‌ای در راستای ارتقای علمی و دانش معلمان است.


وی با بیان اینکه دوره آموزشی وحدت اسلامی از اول تا سوم دی در قم برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این اداره کل همچنین برای سایر اقشار تاثیرگذار جامعه نیز دوره‌های آموزشی مختلف را در سطح استان برگزار می کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 6585

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha