امام حسین(ع) عزت مندانه شهید شد تا ما امیدوارانه به آینده نگاه کنیم

خبرگزاری شبستان: قیام بی نظیر اباعبد الله(ع) و ایثارگری و ظلم ستیزی آن بزرگوار(ع)، اقدامی عملی و عینی برای تحقق اهداف و برنامه های پیامبران و اولیای الهی و اثبات این نکته بود که جریان باطل و نظام جور جهانی، با هیچ یک از پیامبران سر سازش نداشته ندارد.

به گزارش گروه مهدویت خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین رحیم کارگر، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در کانال آینده نگاری ایرانیان می نویسد:

 

آینده بخشی از ماست، نه اینکه چیزی جدا از ما باشد! زندگی رودخانه ای است که از گذشته شروع شده و تا الان امتداد یافته و رو به آینده حرکت می کند. تا زمانی که آب رودخانه خشک نشده، گذشته را به حال و آینده پیوند خواهد داد. خون مطهر و مظلوم و مقتدر حسینی نیز ، جریانی به امتداد کل تاریخ دارد.

قیام بی نظیر اباعبد الله(ع) و ایثارگری و ظلم ستیزی آن بزرگوار(ع)، یک اقدام عملی و عینی برای تحقق اهداف و برنامه های پیامبران و اولیای الهی و اثبات این نکته بود که جریان باطل و نظام جور جهانی، با هیچ یک از پیامبران سر سازش نداشته و در طول تاریخ زیر بار هدایت های هیچ یک از آنان نرفته است!! در واقع هیچ راهی برای اصلاح وضع بشر نیست جز یک تغییر و اصلاح بزرگ که نیاز به تلاش و بصیرت و خون و قیام دارد.

این قیام رسواسازی تمامی نظام ها و رژیم ها و حکومت های مستقر بر جامعه انسانی و اثبات این مساله بود که رهایی از یوغ بیدادگران و مفسدان و طواغیت، نیاز به مجاهدت های فراوان و انقلاب های بزرگ و همراهی همه مردم با رهبران صالح و عادل دارد. به همین جهت اگر بشر می خواهند به رهبری منجی موعود(عج)، حکومت را از دست حاکمان فاسد و ظالم در بیاورند و به دست رهبری صالح بسپرند، چاره ای جز بیداری و خیزش و ایثار و جهاد ندارند.

امام حسین(ع) عزت مندانه شهید شد، تا ما امیدوارانه به آینده نگاه کنیم...

ادامه دارد ...

کد خبر 660251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha