مردم جهان، ایران را به عنوان مهد تمدن، گفت و گو و صلح می شناسند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد با اشاره به اقدامات فرهنگی و آموزشی جمهوری اسلامی گفت: جهانیان جمهوری اسلامی ایران را مهد تمدن، گفت و گو، صلح و فرهنگ می شناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،  به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدصادق طهماسبی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد روز گذشته (10 آبان) در نخستین نشست شورای پدافند غیرعامل اردکان که در فرمانداری این شهرستان و هم زمان با هفته نکوداشت پدافند غیرعامل برگزار شد، اردکان را سرزمین تمدن، خاستگاه علم و دانش و نماد زندگی مسالمت آمیز و همراه با صلح ادیان و مذاهب گوناگون در ایران باستان دانست.

 

دبیر شورای پدافند غیرعامل استان ادامه داد: شهرستان اردکان شهر علما و بزرگانی مانند آیت الله فرساد، آیت الله محمدحسین بهجتی اردکانی و  آیت الله سید روح خاتمی استاد اخلاق و ادب و امام جمعه فقید اردکان است.

 

طهماسبی افزود: برکات معنوی آیت الله خاتمی که همواره مورد تایید امام و مقام معظم رهبری بودند، در جامعه جاری است و هنوز هم مردم ایران اسلامی و جهانیان از آثار وجودی و باقی الصالحات ایشان بهره مند هستند.

 

وی با اشاره به جایگاه مهم پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: امنیت پایدار و ارتقای تاب آوری مردم در شرایط بحرانی از اهداف مهم پدافند غیرعامل است.

 

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری به فعالیت های انجام شده در حوزه های زیستی، فرهنگی، سایبری، کالبدی و شیمیایی مرتبط با موضوع پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت:در نیمه اول سال جاری به منظور آگاهی بخشی و معرفی اهداف و اصول پدافند غیرعامل جلساتی با فرمانداران محترم و مدیران ادارات شهرستان های استان برگزار و تا امروز 9 شورای پدافند غیرعامل در شهرستان های استان تشکیل شده و با تشکیل این شوراها دستورالعمل ها، اصول و اهداف اساسی دفاع غیرعامل مورد آموزش و تبیین و توجیه قرار گرفته است.

 

 

کد خبر 666730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha