کسب مقام دوم کشوری مسابقات شنا توسط « نابینایان و کم بینایان» استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: تیم نابینایان و کم بینایان پیشگامان کویراستان یزد توانست در مسابقات کشوری شنا مقام دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.

حسین دشتی، مسئول هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد با اشاره به حضور ورزشکاران نابینا و کم بینای تیم یشگامان کویر یزد در مسابقات کشوری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: تیم نابینایان و کم بینایان کشوری پیشگامان کویر استان یزد توانست در پانزدهمین دوره مسابقات کشوری مقام نائب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

 

وی افزود: این دوره از مسابقات که به مدت دو روز در روزهای 10 و 11 آبان ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که شناگران نابینا و کم بینای یزد در روز اول این مسابقات در سه ماده در کلاس های b2b وb 3 با هم به رقابت پرداختند و  شناگران یزدی موفق به کسب 2مدال طلا و سه مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

 

مسئول هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد گفت: در رشته بزرگسالان  سید مهدی میردهقان در ماده 200 متر مختلط انفرادی مدال طلا و  در ماده یکصد متر پروانه مدال نقره و در رشته یکصد متر سینه نقره کسب کرد.

 

دشتی گفت: همچنین علی ناصر دهقان یکصد متر پروانه مدال برنز را کسب کرد و در بخش جوانان نیز سید علی موسوی در رشته  یکصد متر آزاد مدال طلا و علیرضا محمد پناه در رشته 200 متر مختلط انفرادی مدال نقره را بدست آورد.

 

وی در پایان گفت: در مجموع تیم یزد با کسب 207 امتیاز مقام دوم این مسابقات را پس از خراسان رضوی کسب کرد، این نخستین بار است که تیم یزد به این رتبه دست پیدا می کند.

 

 

کد خبر 666952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha