نیازمند وحدت و بصیرت زیر سایه ولایت فقیه هستیم

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی گفت: امروز برای مقابله با استکبار و شکست توطئه های آمریکایی نیازمند وحدت و بصیرت زیر سایه ولایت فقیه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی امروز در اجتماع بزرگ راهپیمایان ۱۳ آبان تبریز، با تأکید بر این‌که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نماد استکبارستیزی مسلمانان جهان است، اظهار داشت: امام راحل از این اقدام دانشجویان با عنوان انقلاب دوم ملت ایران یاد کرده‌اند.
وی با بیان این‌که دشمنی آمریکا علیه ملت ایران مسأله‌ای غیر قابل انکار در طول تاریخ است، خاطرنشان کرد: آن عده‌ای که با ساده‌لوحی تصور می کردند؛ آمریکا خیرخواه ملت ایران است؛ امروز باید بدعهدی آمریکا و نقض برجام از سوی دولت ایالات متحده را مشاهده کنند؛ همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از آغاز مذاکرات نیز بدان اشاره کرده بودند.
سردار کریمیان با بیان این‌که آمریکا در طول تاریخ هیچ‌گاه خیرخواه ملت ایران نبوده است، تصریح کرد: حتی در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز شاهد اقدامات ضدایرانی دولت آمریکا بودیم؛ چنانکه شاه پهلوی تبدیل به حافظ منافع ایالات متحده در ایران و منطقه شده بود.
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که آمریکا همواره تلاش داشته نفت و ثروت‌های ملت ایران را به تاراج ببرد، افزود: همانطور که رهبر انقلاب نیز فرمودند؛ منظور از آمریکا؛ دولت و سیاست‌های خصمانه و ددمنشانه آمریکاست، نه مردم عادی این کشور که همواره مخالف این جنگ‌افروزی دولتمردان خود بوده اند.
وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران علیرغم تلاش آمریکا برای حفظ رژیم شاهنشاهی در کشور به پیروزی رسیده است، گفت: امروز نیز شاهدیم که آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نیست، چنانکه تحریم‌ها، تهدیدها، ترورها، توطئه‌ها و فتنه‌های مختلفی را در مقاطع متفاوت علیه ملت ایران تحمیل کرده است.
سردار کریمیان با تأکید بر این‌که آمریکا ابتدا به دنبال ترویج افکار لیبرالیسمی و مارکسیسمی در کشور بوده است، تصریح کرد: تقویت جریان اپوزیوسیون داخلی، تحمیل جنگ هشت ساله، تحریک قومیت‌های مختلف، فتنه‌انگیزی در جریان‌های مختلف، ترویج فرهنگ و سبک زندگی غربی در کشور و جنگ نرم تنها گوشه‌ای از توطئه های آمریکایی در ایران اسلامی بوده است.
فرمانده سپاه عاشورا در پایان با بیان این‌که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هیمنه پوشالی استکبار در منطقه و جهان را شکست، افزود: امروز نیز برای مقابله با استکبار و شکست توطئه های آمریکایی نیازمند وحدت و بصیرت زیر سایه ولایت فقیه هستیم.

 

کد خبر 667133

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha