استاندارد به خوبی میتواند آرامش را در جامعه گسترش دهد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل استاندارد یزد با اشاره به اهمیت توجه به استاندارد در جامعه گفت: استاندارد به خوبی میتواند آرامش را در جامعه گسترش دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد حسین ماجدی، مدیر کل استاندارد استان یزد امروز (15 آبان) در نشست با مسئولان صدا و سیمای مرکز یزد گفت: امروز یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص استاندارد است که باید در راستای اقتصاد مقاومتی نیز به خوبی به آن توجه داشته باشیم.

 

وی افزود: امروز ما باید با همکاری صدا و سیما و رسانه ملی در راستای آگاهی بخشی به مردم و استاندار سازی گام برداریم زیرا وضعیت استاندارد در استان مناسب نیست و تنها با آگاهی و فرهنگ سازی میتوانیم به خوبی در این راه برنامه ریزی کنیم.

 

مدیر کل استاندارد یزد خاطرنشان کرد: وضعیت استاندارد در استان یزد نامناسب است و ما نیز از این وضعیت ناراضی هستیم  و در این زمینه نیز در حوزه های مختلف از جمله صنعت، اصناف، صنعت گردشگری و تفریحی نیز وضعیت به طور شایسته نیست که باید با همکاری دستگاه های مختلف بتوانیم اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت ها را داشته باشیم.

 

ماجدی بیان کرد: صدا و سیما میتواند در این زمینه بسیار موثر عمل کند و در زمینه اطلاع رسانی و فعالیت هایی که منجر به افزایش استاندارد در جامعه شود گام موثر بردارد و ما نیز دست همکاری به سوی صدا و سیما دراز می کنیم.

 

وی گفت: ترویج استاندار به خوبی میتواند آرامش را در جامعه گسترش دهد و در این زمینه آموزش و اطلاع رسانی بسیار مهم است و امیدواریم با همکاری دستگاه های مختلف این امر محقق شود.

 

 

کد خبر 667732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha