تمهیدات پلیس ایلام برای بازگشت زائران/ به کارگیری تیم های موتوری ترافیکی در محور ایلام - مهران

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: مسیر ایلام به مهران برای مسیر بازگشت زائران و مسیر ایلام ملکشاهی تُرشابه مهران برای مسیر رفت در نظر گرفته شده است.

سردار نورعلی یاری، فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اعزامی خبرگزاری شبستان مستقر در مرز مهران از تدابیر اندیشیده شده برای بازگشت زائران از مرز مهران خبر داد.

 

وی، گفت: در روزهای اوج بازگشت همچون سال های گذشته محدودیت های ترافیکی اجرا می شود و در این راستا مسیر ایلام به مهران برای مسیر بازگشت زائران و مسیر ایلام ملکشاهی ترشابه مهران برای مسیر رفت در نظر گرفته شده است.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام، اظهار کرد: همه عوامل انتظامی از جمله پلیس راه، راهور و همه و همه در مسیرها و جاده ها برای بازگشت زائرن به کارگیری شده اند.

 

یاری، همچنین از استقرار چندین تیم موتورسوار به منظور سهولت در روان سازی ترافیک در مسیر جاده های استان خبر داد و افزود: تلاش تمام نیروها برای آن است تا زائران با راحتی و بدون دغدغه خاطر به شهرهای خود بازگردند.

 

وی، در پایان خاطرنشان کرد:از روز گذشته شمار قابل توجهی از زائران به کشور ورود کردند که پیش بینی می شود از امروز (سه شنبه) و دو روز آینده به اوج خود برسد.

 

 

کد خبر 667823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha