سلیمی: قرآن در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مصونیت می‌آورد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی آستان عبدالعظیم الحسنی(ع) با بیان اینکه قرآن در برابر تهاجم فرهنگی مصونیت می‌آورد، گفت: کلید خوشبختی نسل آینده انس گرفتن با قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، عباس سلیمی معاون فرهنگی آستان عبدالعظیم الحسنی(ع)، امروز در یازدهمین آئین تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مرکز آموزش قرآن آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد، گفت: از ابتدای آفرینش انسان تهدیدها و مخاطرات فراوانی در مسیر بشر وجود داشته است.

وی افزود: در ابتدای آفرینش ابلیس با خدعه و نیرنگ وارد شد و به عنوان یک نصیحت کننده بر سر مسیر پدر و مادر ما آمد و آنان را گمراه کرد.

سلیمی با اشاره به اینکه ابلیس قسم یاد کرده تا انسان‌ها را از راه صراط منحرف کند، ابراز کرد: تهدید ابلیس یک امر جدی است که انسان نباید از آن غافل شود پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: ابلیس همانند خود در رگ‌های فرزند آدم جریان دارد.

معاون فرهنگی آستان عبدالعظیم الحسنی(ع) با طرح این پرسش که در برابر این همه تهدیدات چگونه می توان خوشبخت و سعادتمند شد، اظهار داشت: راه سعادت و نجات در کلام نورانی امام صادق(ع) است که فرمودند: هر جوان با ایمان و مومنی که قرآن تلاوت کند قرآن با گوشت و خون او عجین و در آمیخته می‌شود؛ امروز این جوانان قرآنی هر یک مثابه یک استاد تمام عیار در این مجلس حضور به هم رساندند.

وی با بیان اینکه قرآن در برابر تهاجم فرهنگی مصونیت می‌آورد، گفت: قرآن از مصادیق نور علی نور است و بهترین مصونیت در برابر تهاجم فرهنگی به شمار می‌رودد بنابراین کلید خوشبختی نسل آینده انس گرفتن با قرآن کریم است.

کد خبر 673776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha