معرفی برنامه های فرهنگی هنری مساجد در شبکه تابان یزد

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به اهمیت معرفی فعالیت های مساجد به مردم گفت: برنامه های فرهنگی هنری مساجد استان در شبکه تابان یزد معرفی می شود.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به معرفی مساجد استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: در راستای معرفی مساجد فعال در استان، صدا و سیمای مرکز یزد و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد اقدام به تهیه و تنظیم برنامه تلویزیونی « خانه دوست » کرده اند.

 

وی افزود: در این برنامه مساجد فعال در زمینه فعالیت های فرهنگی  و هنری معرفی می شوند و به عنوان الگویی در راستای مسجد طراز اسلامی برنامه ها و اقدامات خود را ارائه می کنند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: تاکنون از مساجد امام حسن مجتبی(ع) ( کانون کریم آل طه)، چهارده معصوم امامشهر(کانون چهارده معصوم)، امام سجاد (ع) (علقمه امامشهر)، امام رضا(ع)( علی بن موسی الرضا)، جامع رحمت آباد( کانون جامع رحمت آباد) ، امام حسین (ع)(کانون والعادیات)، امام حسین (کانون فجر امید) این برنامه تهیه و پخش شده است.

 

رستگاری ادامه داد: همچنین در این راستا این برنامه از کانون های مهدیه شاهدیه( کانون مهدیه شاهدیه)، امام حسین(ع) ( کانون ذاکری نیا) تهیه شده است که در روزهای آینده پخش می شود.

 

وی گفت: این برنامه در روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 17 و 30 دقیقه و در روزهای دوشنبه و چهارشنبه نیز در ساعت 11 الی 13 پخش می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: این برنامه با هدف انتقال تجربیات موفق مساجد و معرفی فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد و به خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد و همچنین گزارشی از فعالیت های هیات امنای مساجد، پایگاه های بسیج است.

 

رستگاری در پایان گفت: این برنامه همچنان توسط صدا و سیمای مرکز یزد و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد پیگیری می شود و با معرفی مساجد، این برنامه جهت پخش در شبکه تابان اقدام می شود.

کد خبر 676097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha