مبلغ بودجه ما متناسب با شهر جهانی یزد نیست

خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به منطقی بودن و مبلغ بودجه شهرداری یزد در سال ۹۶ گفت: مبلغ بودجه ما متناسب با شهر جهانی یزد نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید حسین آزادی، عضو شورای اسلامی شهر یزد و نائب رئیس این شورا امروز ( 27 آذر) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت:بودجه، نقشه راه و روش تامین منابع مالی برای هر سازمان است و متاسفانه بودجه 96 شهرداری یزد به لحاظ مبلغی و منطقی بودن دارای ایراد هایی بوده است که تحقق آن موید این امر است.

 

وی افزود: مبلغ بودجه ما متناسب شهر نیست و می توان از طریق مختلف سرمایه گذاری و مشارکت در آن و اوراق میتوان آن حل کرد که این امر پیگیری شود.

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: کمیسیون بودجه در هفته دو بار تشکیل می شود و کار روزمره آن نیز تصویب لوایح جهت تملک، خرید و فروش است.

 

آزادی بیان کرد: در زمینه کمیسیون میراث فرهنگی و گردشگری و امور بین الملل نیز در زمینه محورهای جدید گردشگری و استخراج رویدادهای مهم یزد فعالیت هایی انجام شده است.

 

وی گفت: در زمینه بهبود زیرساخت های گردشگری نیز اقداماتی انجام شده و اصلاح راهکارها و ایجاد پلیس گردشگر و فعالیت هایی در این زمینه دنبال شده است.

کد خبر 677003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha