برگزاری نخستین جشنواره سرود و موسیقی « نغمه های کویر» در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد گفت: نخستین جشنواره سرود و موسیقی « نغمه های کویر» در استان یزد برگزار می شود.

علیرضا فلاح زاده، مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره سرود و موسیقی « نغمه های کویر» در استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: این جشنواره با همکاری صدا و سیمای مرکز یزد و شهرداری یزد دی ماه 96 در یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: بخش اصلی این جشنواره شامل « یزد، سرزمین من» است که با موضوعات یزد، شهر جهانی، دارالعباده و دارالعم، تاریخ و فرهنگ یزد، انقلاب، دفاع مقدس، شهدا و شخصیت های انقلابی یزد برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد خاطرنشان کرد: بخش ویژه این جشنواره نیز با موضوعات چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، مدافعان حرم، مدافعان پیروز، اقتصاد مقاومتی است است.

 

فلاح زاده تصریح کرد: شرایط شرکت در این جشنواره شامل تولید اثر صرفا در راستای قابلیت های استان و و برگرفته از فرهنگ، اعتقادات و باورهای مردم یزد باشد و تمامی آثار تولیدی نیز در هر دو بخش باید با محوریت یزد و شهرستان های استان باشد و همچنین آثار برای اولین بار ارائه شده باشد و حداقل در 2 دقیقه و حداکثر در 4 دقیقه باشد.

 

وی گفت: زمان بندی شرکت در جشنوارهه به صورتی است که زمان ارسال آثار از 10 آذر تا 25 دیماه 96 است و مرحله داوری نیز 25 دی تا اول بهمن ماه است.

 

مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز یزد بیان کرد:اعلام نتایج 3 بهمن 96 است که به هیچ عنوان تمدید نمی شود.

 

فلاح زاده در پایان گفت: علاقمندان میتوانند اثار خود در قالب لوح فشرده به نشانی صدا و سیمای مرکز یزد، دبیرخانه اولین جشنواره « نغمه های کویر» و کد پستی 8949193131 ارسال کنند.

کد خبر 677440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha