برگزاری کنگره بین المللی « شعر توحیدی » به میزبانی استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: سومین کنگره بین المللی « شعر توحیدی » به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

امیر ترقی نژاد، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در سطح استان یزد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: در راستای فعالیت های فرهنگی این اداره کل، سومین کنگره بین المللی « شعر توحیدی » به میزبانی استان یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: این کنگره در شهرستان میبد و با هدف آفرینش آثار توحیدی و گسترش فرهنگ توحید در جامعه برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: این کنگره در دو بخش کودک و نوجوان و همچنین بزرگسالان در سه زبان  فارسی، عربی و اردو برگزار می شود.

 

ترقی نژاد ادامه داد: موضوعات این جشنواره نیز شامل تسبیح و تقدیس خداوند متعال، گفت و گوی عارفانه با معبود ازلی، ستایش و ثنای پروردگار،نیایش و مناجات در آستان حضرت حق، سپاس و شکرگزاری به درگاه خداوند منان، توحید و معارف توحیدی، شرح شاعرانه اسماء و صفات خداوند متعال است.

 

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند آثار خود را در تمامی سبک های شعری به دبیرخانه این جشنواره واقع در شهرستان در میبد- خیابان امام- میدان ولیعصر- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به کد پستی ٨٩٦١٧٣٧٨٨٥ ارسال کنند.

 

ترقی نژاد در پایان گفت: لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال آثار و اشعار به دبیرخانه این جشنواره 30 دیماه است.

کد خبر 677653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha