رونق اقتصادی و اشتغال، دو گام اساسی در جهت بهبود وضعیت جامعه

خبرگزاری شبستان: فرماندار یزد با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: رونق اقتصادی و اشتغال، دو گام اساسی در جهت بهبود وضعیت جامعه در اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد امروز ( ۵ دی) در نشست راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی در یزد گفت: درآمد و اشتغال به عنوان دو موضوع اساسی در جامعه است که رویکردهای ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی در این راستا متمرکز شده است.

 

وی افزود: متاسفانه اغلب آسیب های موجود در جامعه نیز بر اساس موضوع درآمد و اشتغال است که بایستی در راستای رونق اقتصادی و اشتغال حرکت کنیم تا بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

 

فرماندار یزد ادامه داد: بدست آوردن وضعیت پایدار در زمینه سیاست ها نیازمند هماهنگی آن با سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی است.

 

سالاری گفت: استقرار صنایع پاک و کم آب خواه میتواند به خوبی ما را در زمینه اشتغال گام برداریم و به نوعی با توجه به جهانی شدن بافت تاریخی ما میتوانیم صنایعی مانند گردشگری، صنایع دستی و از این قبیل برنامه ها را گسترش دهیم.

 

وی گفت: توجه به حوزه فناوري اطلاعات و فراهم نمودن زمينه اشتغال نیز از دیگر تاکیدات ما است زیرا با گسترش روز افزون فناوری های جدید بایستی در زمینه اشتغال آن نیز برنامه ریزی کرد.

 

فرماندار یزد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز تاکید کرده اند بایستی به تولیدات داخلی نیز بیشتر توجه شود تا با افزایش تقاضا اشتغال نیز گسترش پیدا کند .

کد خبر 678752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha