فتنه جدید در راه است/ مردم و مسئولان نظام هوشیار باشند

خبرگزاری شبستان: وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه فتنه جدید در راه است گفت: فتنه جدید به مانند فتنه ۸۸ نخواهد بود بلکه دارای پیچیدگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات امروز (9دی ) با حضور در تجمع میثاق با ولایت که در میدان شهدای ذهاب رشت اظهار کرد: در سال 88 بصیرت ملت ایران توطئه های دشمنان را نقش برآب کرد.

 

وی با بیان اینکه عده ای بر این هستند که فتنه 88 را یک دعوای انتخاباتی معرفی کنند گفت: مردم با هوشیاری توانستند با فتنه دشمنان که با هدف براندازی نظام راه اندازی شده بود، مقابله کرده و با حضور به موقع در میدان توطئه ها و طراحی های دشمنان را خنثی  کنند.

 

حجت الاسلام مصلحی اذعان کرد: مردم ولایت مدار شهرستان رشت یک روز زودتر از دیگر استان ها به میدان آمده و ارادتشان را به نظام و ولایت فقیه نشان دادند.

 

وزیر سابق اطلاعات به فتنه های بزرگ علیه انقلاب اسلامی در طول 4 دهه اشاره و تصریح کرد: تا انقلابی گری در کشور حاکم است استکبار طراحی های علیه نظام خواهد داشت، چون انقلاب اسلامی، استکبار را هدف قرار داده تا جایی که اکنون زمینه فروپاشی دولت های استکبار فراهم شده است.

 

وی اضافه کرد: بیش از 14 میلیون مقاله در آمریکا در زمینه فروپاشی این کشور و استکبار مطرح شده که زمینه و منشا آن برگرفته از انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه استکبار، داعش را با هزینه های بالای ایجاد کرد تا اسلام هراسی را در جهان رواج دهد، افزود: اندیشمندان جهان با شناخت بر روی اسلام و قرآن عنوان کردند که قرآن راه‌های خروج از بن بست ها و راهکارهای تربیتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ...را به دنیا نشان می دهد.

 

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه ملت ایران با وحدت و هم دلی فتنه های سخت را پشت سر گذاشته است خاطرنشان کرد: نفوذ از طراحی های دشمن بوده و با این راهکار درصدد خدشه دار کردن و بر اندازی نظام است.

 

حجت الاسلام مصلحی تصریح کرد: متاسفانه برخی ها با کسب اعتبار در انقلاب، اکنون در مقابل نظام ایستاده اند، نفوذ یکی از طراحی های جدی دشمن علیه نظام است که در این راستا باید بیش از پیش هوشیار بود.

 

وی اضافه کرد: با پروژه نفوذ دشمن، مسئولان و مردم در تصمیم گیری ها و محاسبات دچار اشتباه خواهند شد.

 

وزیر سابق اطلاعات اظهار کرد: در قرآن کریم به یش از 10 روش نفوذ و اشتباه محاسباتی اشاره شده است.

 

حجت الاسلام مصلحی به تهدید دشمنان اشاره و خاطرنشان کرد: با برجام نه تنها مشکلات برطرف نشد بلکه دشمنان و کشورهای استکباری، تحریم های جدیدی را علیه کشور طراحی کردند.

 

وی ادامه داد: توجه به ظرفیت های داخلی، مقاومت و ایستادگی و توجه به اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای مقابله با تحریم هاست.

 

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه با اقتصاد مقاومتی بازی نکنیم، اذعان کرد: به هیچ وجه اینگونه نیست، نتوانیم از پس تحریم ها برآیم.

 

حجت الاسلام مصلحی تصریح کرد: طبق آمار دریافتی نقدینگی در سه الی چهار سال گذشته، بیش از پنج برابر شده است، این نقدینگی هم تهدیدی بزرگ برای کشور است و هم می تواند با مدیریت درست رافع مشکلات اقتصادی شود.

 

وی به دیگر اقدامات فتنه در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: ورود قاچاق فتنه ای دیگر در راستای دشمنی علیه ایران اسلامی است. 

 

وزیر سابق اطلاعات اظهار کرد: فتنه 88 در 9 دی متوقف شد اما به اتمام نرسید و فتنه گران در عرصه های مختلف علیه نظام اقدام می کنند.

 

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه فتنه جدید در راه است خاطرنشان کرد: در فتنه های جدید برنامه های دشمنان به مانند فتنه 88 نخواهد بود بلکه دارای پیچیدگی است.

 

وی با اشاره به اینکه نباید فضای اشرافی گری در دولت‌مردان رایج باشد گفت: دشمن با بهره گیری از فضاهای مجازی درصدد براندازی نظام است، مردم و مسئولان اصلح نظام بیش از پیش هوشیار باشند.

 

وزیر اسبق اطلاعات با تاکید بر اینکه جوانان نخبه بسیاری در کشور وجود دارد خاطر نشان کرد: شهید احمدی روشن با بهره گیری از علم هسته ای درمان توانست 20درصد درمان کارآیی هسته ای در کشور را حل و اجرایی کنند.

 

حجت الاسلام مصلحی تصریح کرد: جوانان نخبه کشور شناسایی و با بهره گیری و تکیه بر آنان می توان توطئه های دشمنان را بیش از گذشته شناسایی و برملا کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه آرامش و آسایش کشور به راحتی به دست نیامده که به آسانی از دست رود اضافه کرد: در برابر مقاومت و ایستادگی، کشور هزینه های گزافی را پرداخت کرده است، بیش از 200 هزار شهید در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم از هزینه های است که در مقابل توطئه های دشمنان پرداخت شده است.

 

وزیر سابق اطلاعات بیان کرد: راه شهدا با وحدت و هم دلی ملت ایران و دولت مردان تا آخرین نفس ادامه خواهد داشت، و مزدوران هیچ گاه نخواهند توانست با نفوذ بر این نظام خدشه وارد کنند.

 

حجت الاسلام مصلحی اظهار کرد: انقلاب اسلامی مسیرش مشخص بوده و راهش همواره با هدایت مقام و معظم رهبر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 679469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha