صنعت و تولید کشور نیازمند تحول و نوآوری است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: صنعت و تولید کشور نیازمند تحول و نوآوری است.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه اقتصاد کشور نیازمند تغییر و تحول است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: متاسفانه در بسیاری از موارد مشاهده می کنیم که هیچ تغییری پس از چندین سال فعالیت یک صنعت به وجود نمی آید.


وی به صنعت خودروسازی اشاره کرد و گفت: این که یک خودرو در کشور ما پس از 40 یا 50 سال تولید به همان شکل و کیفیت باقی بماند و از رده خارج شود نشان می دهد که نوآوری در این صنعت اصلا وجود ندارد.


ناصری یزدی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در عرصه صنعت و تولید به صورت قوی وارد شویم و مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنیم، باید به فکر تغییر و تحولات اساسی و استفاده از نوآوری باشیم.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه استفاده از نیروهای نخبه داخلی نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد، تصریح کرد: ما در کشور ظرفیت های بسیار گسترده ای داریم که اگر از این ظرفیت ها به درستی استفاده شود، تمام مشکلات اقتصادی برطرف می شود.


وی اذعان داشت: متاسفانه در این زمینه هم نوآوری کاملی نداریم و در موارد مختلف مشاهده می کنیم فردی به عنوان یک کارگر، یا کارشناس و موارد مخلتف دیگر وارد عرصه فعالیت می شود و پس از گذشت 30 سال با همان عنوان و بدون هیچ پیشرفتی بازنشسته می شود در حالی که می توان این فرد را آموزش داد و زمینه ارتقای وی را فراهم کرد.

کد خبر 683444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha