فضای مجازی، ظرفیتی در راستای نشان دادن اهداف و آرمان های انقلاب به نسل جوان است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت بازگویی اهداف، آرمان ها و کارکردهای انقلاب گفت: فضای مجازی، ظرفیتی در راستای نشان دادن اهداف و آرمان های انقلاب به نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد روز گذشته (۱۰بهمن) در نشست ستاد کمیته دهه فجر استان یزد گفت:  12 بهمن یا 22 بهمن مسلم است که این روزها به عنوان ایام الله نامیده شود بدین معنی که خداوند متعال در این روزها لطف خود را بیشتر و بزرگتر شامل حال بندگان خود کرده است.

 

وی افزود: امام (ره) با اتکا به خداوند و پشتوانه مردم انقلاب کرد و اطمینان خاطر داریم که بر اساس هدفی که ایشان دنبال می کرد همچنان نیز خداوند متعال از این انقلاب نگهداری می کند.

 

امام جمعه یزد تصریح کرد: ما در سالگرد انقلاب باید کاری کنیم که در اذهان فرزندان و جوانان خود اهداف و ارزش ها انقلاب یادآوری شود و مشکلات موجود در راه این انقلاب را برای مردم بازگو کنیم.

 

آیت الله ناصری تصریح کرد: لازمه ایجاد این یادآوری ها، نشان دادن عظمت امام (ره) و انقلاب و بازگویی عزت ما در دنیا و همچنین ذلت پیشین ما در برابر استکبار است.

 

وی گفت: اهداف انقلاب، امروز نیز باید روشن شوند که فضای مجازی به عنوان ظرفیتی در این زمینه است و بایستی در بخش های مختلف نیز بر آن تاکید کنیم تا بتوان با قوت وارد شویم.

 

امام جمعه یزد گفت: ما در این ایام اگر بتوانیم دنیا را به تکاپو بیاندازیم تا اقدامات انقلاب را به مردم نشان دهیم بسیاری از مشکلات را پشت سر می گذاریم و جوانان ما نیز همچون افراد انقلابی عمل می کنند.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: اگر هنر، جدیت و تدبر داشته باشیم بهترین فرصت است تا حقایق و اهداف انقلاب را به جامعه معرفی کنیم.

 

کد خبر 686274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha