تاکید بر شناخت ائمه اطهار(ع) با تحقیق و تفحص

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شاهین دژ گفت: شناحت قوی از امامان و برگزاری ایام فاطمیه مسلتزم برگزاری کلاس های امام شناسی است

حجت الاسلام و المسلمین فصیح نیا، امام جمعه شاهین دژ در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: دلیل آشنایی کم جوانان با امامان و به ویژه ایام فاطمیه، کم کاری شیعیان در بحث امام شناسی است.


وی با بیان این که مباحث علمی امام شناسی و حوزوی باید در دانشگاه ها تدریس شود، افزود: عصمت امام، علم امام، انتسابی بودن امامان از طرف خداوند و اوصاف امامان از جمله مواردی است که باید در دانشگاه ها مطرح شود.


فصیح نیا ادامه داد: مسئولین فرهنگی باید درس هایی در این رابطه برای جوانان ارائه دهند و حتی می توان از روایات کتاب های اهل سنت که در رابطه با امامت و ولایت آمده است نیز استفاده کرد.


امام جمعه شاهین دژ اظهار کرد: وحدت، مورد دیگری است که باید نسبت به آن پرداخته و شناخت نسل امروزی را از چنین مواردی قوی کرد؛ همچنین علت برگزاری ایام فاطمیه را نیز با برگزاری کلاس های امام شناسی به اطلاع جوانان رساند.

 

این مسئول گفت: وحدت، موردی است که باید نسبت به آن توجه بیشتری کرده و شناخت نسل امروزی را از چنین مواردی قوی کرد؛ همچنین علت برگزاری ایام فاطمیه را نیز با برگزاری کلاس های امام شناسی به اطلاع جوانان رساند.

کد خبر 690524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha