برگزیدگان جشنواره شعر دفاع مقدس  معرفی شدند

خبرگزاری شبستان: ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس با عنوان ' گل واژه های پایداری ' عصر چهارشنبه با شناخت آثار و نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، در این جشنواره که پس از چهار سال تعطیلی برگزار شد، تعداد 340 اثر از 154 شاعر استان در بخش های مختلف و شامل اشعار ترکی و فارسی به دبیرخانه ارسال شده بود که در نهایت 14 اثر به عنوان آثار برگزیده از سوی هیات داوران حائز رتبه شده و از آنها با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

همچنین در بخش شعر ترکی، عارف ساسانی با شعر ' دمشق' رتبه اول، جلیل علیجانپور با شعر ' گیلی لی' رتعه دوم و محمد هوشمند با شعر ' مسیر انقلاب ' خائز رتبه سوم شدند.

بنابر این گزارش، در بخش شعر کودک، آرمین بهرام با شعر ' بوی بهشت ' و مریم قلی زاده با شعر ' شبیه موج رود ' رتبه های اول و دوم را کسب کردند.

بنابه نظر هیأت داوران، در بخش شعر نوجوان، مبین دعایی با شعر ' مهیمان زینب (س) و معصومه باقری با شعر ' احساس دلم ' رتبه های اول و دوم را کسب کرده و مهرآسا پروینی با شعر ' شهید گمنام' شایسته تقدیر شناخته شد.

همچنین در بخش شعر فارسی نیز مهدی مهدوی با شعر ' پرواز ' ، احمد استوار با شعر ' زخم های بی قرار ' و مرتضی طوسی با شعر ' وداع آخرین' رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و آثار ابراهیم قبله آرباطان، حسن زرنقی و محمد شکری فرد شایسته تقدیر شناخته شدند.

کد خبر 692760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha