هدف بلندومقدس پلیس عبادت به شمار می رود

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: کار، هدف بلندومقدس پلیس که همان امنیت وآرامش مردم است عبادت به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سردار سرتیپ حسین اشتری امروز(22 فروردین) در در جمع فرماندهان،مسئولان وکارکنان انتظامی استان سمنان  با تبریک سال جدیدو اعیاد رجبیه اظهارامیدواری کرد: از روزهای باقیمانده پر فضیلت استفاده کافی را ببریم.

 

وی با بیان اینکه امنیت بالاترین نعمت برای مردم است گفت: پلیس حافظ وباعث ارتقاء این نعمت در کشور است.

 

سردار سرتیپ اشتری با تاکید بر اینکه امروز مشروعیت همه ما وهمه کسانی که در جمهوری اسلامی مشغول به کار هستند به واسطه تبیعت از فرماندهی معظم کل قواست ادامه داد:اگر امنیت با ثبات ومثال زدنی در کشور وجود دارد به واسطه تلاش هایی است که از سوی همه دستگاه ها به خصوص نیروی انتظامی صورت می گیرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به برخی از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال 97 اشاره کرد و اظهار داشت: تأمین امنیت برای فعالیت سرمایه‌گذاران داخلی یکی از اولویت‌های ناجا است که در راستای تحقق شعار سال نیز است.

 

وی با اشاره به دیگر اولویت‌های کاری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مبارزه با قاچاق کالا از دیگر برنامه‌های مهمی است که در دستور کار قرار دارد و امسال به‌صورت جدی مانند سال‌های گذشته با متخلفان در این بخش برخورد می‌شود.

 

سردار سرتیپ اشتری همچنین به‌ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقاء سطح توانمندی نیروها اشاره داشت وافزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان یکی دیگر از اولویت‌های ناجا در سال 97 است.

 

نشست جمع‌بندی نظارت تخصصی فرماندهی انتظامی استان و حضور در جلسه شورای تأمین استان و از دیگر برنامه‌های سردار اشتری در سمنان است.

کد خبر 699098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha