جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر قره‌قیه‌ برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر قره‌قیه‌(هارنا) در ۵ رشته متنوع ورزشی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز و به نقل از رابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج از برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر قره قیه‌(هارنا) در پنج رشته متنوع ورزشی خبر داد.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر قره‌قیه‌(هارنا) در 5 رشته متنوع ورزشی خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: طبق روال هرساله بیست و پنجمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر قره‌قیه‌(هارنا) امسال نیز همزمان با کوچ عشایر در منطقه گردشگری و سر سبز هارنا از توابع شهرستان کلیبر برگزار می‌شود.

وی افزود: در پی استقبال گسترده اهالی منطقه و همچنین استان‌ها و شهرستان‌ها همجوار قصد آن را داریم که امسال این جشنواره را گسترده تر و با شکوه‌تر از سال‌های گذشته و به صورت کشوری برگزار نماییم.

بهتاج در ادامه از برگزاری چندین مسابقه در رشته‌های ورزشی مختلف و متنوع از جمله طناب‌کشی‌، دوومیدانی و کشتی آشیرما در بخش مردان‌، تیراندازی با کمان به صورت سواره در بخش بانوان و همچنین کورس سواره در دو بخش بانوان و آقایان خبر داد و افزود: امسال با تلاش‌های کمیته‌های مختلف برگزاری جشنواره، پیست اسب‌دوانی یک هفته قبل از برگزاری مراسم آماده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: در این دوره با برگزاری جشواره بصورت کشوری‌، افزایش تعداد کورس‌های این جشنواره را پیش بینی نموده‌ایم.

کد خبر 702358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha