جایزه ویژه آیسسکو به بهترین نهاد معرفی تبریز

خبرگزاری شبستان: صدری گفت: تبریز به عنوان کانون گردشگری فرهنگی با ساختارهای مدرن و استانداردهای بالای سطح زندگی و برخوردار از تمدن شهری و مهمان نوازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، عباس صدری، نماینده سازمان اسلامی، آموزشی، علمی و فرهنگی (آیسسکوISESCO) در ایران امروز در مراسم آغاز رویداد بین المللی تبریز 2018 اظهار داشت: تبریز به عنوان کانون گردشگری فرهنگی با ساختارهای مدرن و استانداردهای بالای سطح زندگی و برخوردار از تمدن شهری و مهمان نوازی است.

وی با بیان این‌که انتخاب تبریز به عنوان پایتخت نمونه گردشگری در جهان اسلام بسیار ارزشمند برای ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت رویداد تبریز 2018، آیسسکو جایزه ویژه ای را به نهاد، موسسه یا سازمانی که بهترین معرفی از دستاوردهای گردشگری برای این رویداد را داشته باشد اختصاص داده است.

صدری با بیان این‌که مدیریت بخش فرهنگی آیسسکو نیز آمادگی خود را برای حمایت از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استانداری آذربایجان شرقی برای معرفی تبریز 2018 به کشورهای اسلامی اعلام می کند، گفت: در این راستا به دنبال تعامل حداکثری هستیم.

نماینده آیسسکو در ایران با اشاره به تاریخ، فرهنگ، هویت و تمدن شهر تبریز در اعصار مختلف یادآور شد: مردم تبریز فرهنگ اصیل و مشخصه های فرهنگی، ارزش های اسلامی و میراث فرهنگی خود را در طول قرن های گذشته به خوبی حفظ کرده اند.

وی توسعه اقتصاد گردشگری در تبریز را مورد تأکید قرار داد و گفت: محصولات و صنایع دستی تبریز با علایم تجاری شناخته شده و در سطوح بین المللی برای مردم کشورهای مخنلف آشناست.

کد خبر 701850

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha