دریافت ۴۵ مقاله در کنگره ملی « شیخ غلامرضا یزدی» از سراسر کشور

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: تعداد ۴۵ مقاله در دبیرخانه کنگره ملی « شیخ غلامرضا یزدی» از سراسر کشور دریافت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد روز گذشته  (17 اردیبهشت) در نشست خبری کنگره بزرگداشت آیت الله حاج شیخ غلامرضا یزدی ( فقیه خراسانی) گفت: برگزاری کنگره بزرگداشت شیخ غلامرضا یزدی از سال 95 شروع به کار کرده است و در فروردین سال 96 فراخوان مقاله صورت گرفت و 20 اردیبهشت ماه نیز این مراسم بزرگداشت برگزار می شود.

 

وی افزود: در این راستا 6 کمیته علمی، پشیبانی، اطلاع رسانی، مستند سازی، اجرایی تشکیل شد که دستگاه های مختلف در این زمینه همکاری های لازم را داشتند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: طی فراخوان 45 مقاله به کنگره رسید که 20 مقاله برگزیده شد و در کتابی در 444 صفحه به چاپ رسید و در روز کنگره رونمایی می شود.

 

جوادیان زاده تصریح کرد: « کتاب فقیه آسمانی » و « گ.هر شب چراغ یزد» نیز از دیگر کتاب هایی است که مجموعه مصاحبه ها و داستان های کوتاه در زمینه حاج شیخ غلامرضا گردآوری شده است و در روز کنگره رونمایی می شود.

 

وی گفت: در روز افتتاحیه نیز سخنرانی آیت الله استادی و همچنین آیت الله حسینی بوشهری را داریم که در حضور مردم سخنرانی می کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: مرحوم شیخ غلامرضا مربوط به یک قشر خاص نبود بلکه به عموم مردم تعلق داشت که ما سعی داریم تا این جنبه ها نیز به مردم معرفی شود.

کد خبر 703961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha