همراهی مسؤولان در طرح مفتاح الجنه آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری شبستان: مسؤولان آذربایجان شرقی در ماه رمضان در قالب طرح مفتاح الجنه از سه هزار و ۲۰۰ خانوار مددجو دیدار و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را پرداخت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌های مختلف این نهاد در ماه رمضان گفت: مسئولان دستگاههای اجرایی استان آذربایجان شرقی در ماه رمضان در قالب طرح مفتاح الجنه از سه هزار و 200 خانوار مددجو دیدار و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را پرداخت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم امسال شاهد مشارکت هر بیشتر نیکوکاران در جشن رمضان باشیم تا به رفع بخشی از نیاز محرومان کمک شود، افزود: یکی از برنامه‌های اصلی این نهاد در ماه رمضان که با هدف کمک به رفع مشکلات مسکن، اشتغال، جهیزیه و درمان نیازمندان انجام می شود اجرای طرح مفتاح الجنه با حضور مسئولان دستگاههای اجرایی است.

کلامی با تاکید به اینکه برنامه‌های رمضان با هدف ترویج فرهنگ سنت های حسنه الهی و همچنین کمک به رفع مشکلات نیازمندان برگزار می شود، بیان کرد: خیران در ماه رمضان سال گذشته بیش از شش میلیارد تومان در قالب غذای گرم و سبد غذایی به نیازمندان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه جمع آوری زکات فطره یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد در ماه رمضان است، گفت: مبالغ زکات فطره پس از جمع آوری در میان نیازمندان استان آذربایجان شرقی توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح همیان مولا برای استفاده از ظرفیت خیران در تامین نیازهای اولیه مددجویان تحت حمایت در شب های ماه مبارک رمضان اجرا می شود، گفت: امسال بیش از 10 هزار کیسه همیان مولا برای جمع آوری کمک ها در بین خیران و اصناف توزیع شده است.

کد خبر 706636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha