کسب رتبه اول پایگاه های امداد جاده ای هلال احمر آذربایجان شرقی

خبرگزاری شبستان: پایگاه های امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در ارزیابی بازرسان سازمان امداد جمعیت هلال احمرکشور موفق به کسب مقام اول در کل کشور شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، مثنی حیاتی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: پایگاه های امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی  درارزیابی بازرسان سازمان امداد جمعیت هلال احمرکشورموفق به کسب مقام اول در کل کشور شدند.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی دقیق و کارشناسانه بازرسان سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر از تمامی پایگاه های امداد جاده ای و کوهستان جمعیت هلال احمر، در مجموع پایگاههای امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در رتبه بندی کیفی با لحاظ شاخصه های مکانی و منابع انسانی و تجهیزات و حوادث با کسب 49 /74  امتیاز در میان 476 پایگاه امدادی هلال احمر، رتبه اول را بخود اختصاص دادند.

وی با تجلیل از نظم و انضباط، دانش و علوم و تجربه امدادی بالای نجاتگران مستقر در پایگاههای امدادی استان ادامه داد: با بهره گیری  از راه کارهای استاندارد امداد ، همکاری خوب و منظم امدادگران، نجاتگران استان و حمایت ها و سرکشی های مستمر مدیر عامل، مسئولین ذیربط و روسای شعب و همکاران معاونت امداد، موفق شدیم در ارزیابی سازمان امداد جمعیت هلال احمر کشور در جایگاه اول کشوری قرار گیریم.

حیاتی تصریح کرد: سرعت عمل و دقت در عملیاتها از شاخصه های بارز نجاتگران این استان بوده و همواره در امداد رسانی به افراد آسیب دیده از حوادث رانندگی و کوهستانی موفق عمل کرده اند.

گفتنی است، جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی دارای 29 پایگاه امداد ی  ثابت  بوده که روزانه 116 تن از نجاتگران ورزیده با تجهیزات و خودروهای امدادی نسبت به پوشش حوادث جاده ای و کوهستان و سایر حوادث مبتلا به اقدام می کنند.

کد خبر 709634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha