فریاد ضدصهیونیستی مردم تبریز در حمایت از قدس شریف

خبرگزاری شبستان: اقشار مختلف مردم تبریز از مسیرهای هفت گانه به سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت کرده و در صفوفی بهم فشرده با شعارهایی ضدصهیونیستی نابودی اسرائیل را فراد زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مردم روزه‌دار تبریز همزمان با سراسر ملت ایران و دیگر مسلمانان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها آمدند و با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر بر آرمان آزادی قدس شریف تأکید کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال که با شعار محوری «پیروزی جبهۀ مقاومت، شکست فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت» برگزار شد، با حضور چهره‌ها و شخصیت‌های برجسته سیاسی، فرهنگی، هنری، علمی و اجتماعی همراه بود که همه برای محکومیت رژیم جنایتکار صهیونیستی به صحنه آمده بودند.

بنابر این گزارش، اقشار مختلف مردم تبریز که از مسیرهای هفت گانه به سمت میعادگاه نماز جمعه در  مصلای اعظم امام خمینی(ره) در حرکت بودند، صفوفی از مردان و زنان روزه‌داری را تشکیل داده‌اند که با شعارهایی از جمله مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا؛ بر اصول بنیادین انقلاب اسلامی ایران تأکید دوباره کردند.

برخی از راهپیمایان با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی مزین به سخنان گوهر بار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری جلوه‌ای خاص به صفوف بهم فشرده راهپیمایی روز قدس در تبریز بخشیده بودند، همچنین در حاشیه برگزاری مراسم روز قدس جوانان پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند و در مقابل بیرق فلسطین را به اهتزاز در آوردند.

برپایی گروه‌های سرود در تقاطع خیابان‌های منتهی به مصلای امام خمینی تبریز،‌ برگزاری مسابقات مختلف هنری در طول مسیر راهپیمایی، توزیع دست‌نوشته‌های مختلف طنز و کاریکاتور نیز از دیگر جلوه‌های راهپیمایی امروز تبریز بود.

کد خبر 709790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha