تنها راه نجات فلسطین، مبارزه و مقاومت است

خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تنها راه‌حل برای مردم فلسطین را اجرای "هر نفر یک رای" دانست و گفت: اگر جریان استکباری حق پذیر نباشد، منطق و استدلال را قبول نکند، راه‌حل آن تنها مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در جمع راهپیمایان روز قدس تبریز با بیان این‌که تاریخ مبارزات فلسطین توسط مردم به ستوه آمده از ظلم رقم خورده است، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی بر مبارزات فلسطینیان بود چراکه قبل از انقلاب یک حرکت ناسیونالیستی مطرح بود.

وی با تاکید بر این‌که مکتب سیاسی امام راحل نجات‌بخش مستضعفان است، خاطرنشان کرد: نجات محرومان و مظلومان سیاست اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جلوه آن روز قدس است.

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که پیروزی مقاومت اسلامی و فلسطین در جنگ‌های ۳۳ روزه‌، ۲۳ روزه و 8 روزه با اتکاء به خداوند و بدون داشتن نیروی هوایی و دریایی یا توان تجهیزاتی بالا رقم خورد، گفت: این پیروزی ها تنها با ایمان به وعده الهی کسب شد.

وی با تأکید بر این‌که مقاومت همواره جواب داده و به میزهای مذاکره اعتمادی نیست، گفت: چطور شد صهیونیست ها تا دیروز مدعی فتح از نیل تا فرات بودند و امروز برای حفظ امنیت خود در حال کشیدن دیوار هستند؟

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان این‌که آرمان فلسطین دور میزهای مذاکره محقق نمی‌شود، گفت: به آمریکا و اسرائیل هیچ اعتمادی نیست و این در تجربه تاریخی فلسطین هویداست.

وی ادامه داد: امروز رئیس‌جمهور آمریکا معامله قرن راه انداخته است و حرفش این است که صحرای سینا را برای تشکیل یک شهر و یک کشور فلسطینی انتخاب کردیم ولو با تجاوز به خاک و تعرص به مردم باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده که می‌خواهم توافق و معامله قرن را رقم بزنم؛ در حالی که طرح معامله‌ قرن باتلاقی برای آمریکا و هم پیمانانش است که آن‌ها در این باتلاق فرو می‌روند. 

وی ادامه داد: مردم فلسطین ۵ میلیون آواره دارد و آنچه میدان مبارزه را تایید می‌کند، مقاومت مردم غزه و لبنان است و تا پیروزی از پای نخواهند نشست. این معامله یک فرارداد نیست بلکه باتلاق قرن است که آمریکا و حامیانش در آن غرق خواهند شد.

رئیسی تنها راه‌حل برای مردم فلسطین را اجرای "هر نفر یک رای" دانست و افزود: اگر جریان استکباری حق پذیر نباشد، منطق و استدلال را قبول نکند، راه‌حل آن تنها مقاومت است.

کد خبر 709796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha