بیش از دو هزار یتیم آذربایجان شرقی دارای حامی شدند

خبرگزاری شبستان: دو هزار و ۷۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در دهه دوم ماه رمضان امسال دارای حامی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، بهروز شریف، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران گفت: دو هزار و 700 یتیم و فرزند محسنین در دهه دوم ماه رمضان امسال دارای حامی شدند.  

شریف با بیان اینکه کمیته امداد استان آذربایجان شرقی برای حمایت از این ایتام و فرزندان محسنین دو هزار و 500 حامی نیکوکار جذب کرده است، افزود: این حامیان متعهد شده‌اند ماهیانه به طور میانگین 50 هزار تومان به حساب هر یک از این ایتام و فرزندان محسنین واریز کنند.                                                                                                                 

وی بیان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری #۰41*۸۸۷۷* و یا با ارسال عدد یک به شماره پیامک 30001274 در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند.                          

شریف، افزود: پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد و نیز مراکز نیکوکاری استان آذربایجان شرقی در ماه رمضان آماده ثبت نام از مردم نیکوکار برای حمایت از فرزندان محسنین هستند.                      

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمندی می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، ازکارافتاده و یا زندانی هستند، گفت: حامیان علاوه بر پرداخت سرانه ماهانه، تلاش می‌کنند مشکلات درمانی، تحصیلی و معیشتی ایتام و فرزندان محسنین را رفع کنند.

کد خبر 710228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha